Torsdag

Igår kväll så gick jag ut & gick med Anton Bengtsson , vi gick först spåret osv sen drog vi vidare hem till mig=)
Idag tog jag iaf 07:40 bussen till praoen , var en ganska rolig dag idag faktiskt. Efter praoen kom Carro & hämtade mig sen så gick vi på stan ett tag sen hem till henne. Hon har flyttat till stan nu så det är inte så långt. Sen cyklade vi in till stan igen & träffade Lina. Vi gick på Subway & åt:) Efter det så gick vi på stan ett tag till. Hittade en massa saker men 3 grejer följde med hem=)





Stickad tröja från gina Tricot ( fast min är inte så där vit)
Långt halsband från Ginat tricot




Samets leggings från bikbok (eller hur det stavas):D
 När jag kom hem så la mamma in pengar på mitt kort så jag fick det av henne:D
Imorgon blir det att köpa två till "små ploppar" till mina nya hål i öronen så jag har till alla:) har typ bara 6 st av varje örhängen så nu ska jag se till att jag har 10 st=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0