Svar

Nu svarar jag på frågorna från frågestunden . Orkade inte svara på så många så jag svarar redan nu:)

Evelina .
Vart skulle du vilja resa?
Jag skulle nog vilja resa till Grekland , vet egentligen inte varför men jag har velat resa dit länge iaf:)

Marcus.
Din favoritlåt?
Jadu , det vet jag faktiskt inte , jag lyssnar på allt möjligt. Från massa olika spellistor på spotify:)

Anonym
Har du någon kille och vem var den förra kille du hade?
Vad vill du jobba med som vuxen?
haha , ngn som är nyfiken. Nej jag har ingen kille. Jag vet inte om man ska kalla det min förra kille men den som jag gillade sist osv var iaf Emil jonsson:)

Jag skulle vilja bli designer , skissar en hel del designer hemma och ska även gå en designlinje på gymnasiet. Sen får vi se om jag hinner ändra mig innan jag gått ut:)


Josefin.
Varför lägger du inte ut mer outfits och bilder på frisyrer du gjort?
Jag brukar inte lägga ut så mycket outfits men jag orkar inte (A)
Frisyrer skulle jag kunna lägga ut mer av men jag gör inte frisyrer så där jätteofta , det är mer min syster som gör det. Det är av henne jag lärt mig:)

Kippe
Vad kommer du att göra om 20 år;)?
Jag ska ha flyttat från Skellefteå och ha familj & ett bra jobb:)

Becka
vilken är din favoritfärg?
Jag gillar många fäger men om jag måste välja en så väljer jag nog röd:)

Anonym
Hur lång är du egentligen?
Har du några piercingar?
Jag är 173-174cm.
Det beror på om man räknar öronen. Har iaf 10 st hål i öronen & ett i näsan.

Anonym
vilken linje ska du välja?
Jag ska söka teknik form & design.

Maria
Vad tycker du om våran klass?
Haha lite både och. Nä men jag trivs i klassen , den är lite rolig faktiskt.

Albin
Vem är den mest betydelsefulla personen för dig utanför familjen?
kippe ofc!!! :*:* Nä men han är en av dom och det är du med albin=D, typ många av mina kompisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0